Título: | MARKETING STRATEGIES TO DIFFUSE THE BEACH FOOTBALL IN RIO DE JANEIRO | ||||||||||||
Autor(es): |
RODRIGO VIEIRA DE SOUSA PONS |
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Colaborador(es): |
VERANISE JACUBOWSKI CORREIA DUBEUX - Orientador |
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Catalogação: | 04/SET/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10503@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10503@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10503 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The Beach Football is a sport created in Rio de Janeiro,
inspired on
football. The sport has been growing since its appearance.
Today there are fifteen
teams affiliated to a regulator association that organizes
a state championship of
the kind. The purpose of this study is to discuss
marketing strategies that will
allow the beach football to grow, attracting more public
and sponsors.
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