Título: | BEAUTY PROFESSIONAL S PURCHASE BEHAVIOR OF HAIR STRAIGHTENING PRODUCTS | ||||||||||||
Autor(es): |
ROBERTA AVELLAR ATHERINO |
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Colaborador(es): |
JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - Orientador |
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Catalogação: | 03/SET/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10488@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10488@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10488 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The main objective of this paper is to study and evaluate
beauty
professionals purchase behavior of hair straightening
products. The studied
brand is Lothus, professional unit of Embelleze System.
For such, conjoint
analysis will be used, thus making possible to measure the
relative importance of
each one of the attributes evaluated for the hairdresser
in the purchase decision
process.
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