Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Título: BEAUTY PROFESSIONAL S PURCHASE BEHAVIOR OF HAIR STRAIGHTENING PRODUCTS
Autor(es): ROBERTA AVELLAR ATHERINO
Colaborador(es): JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - Orientador
Catalogação: 03/SET/2007 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10488@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10488@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10488
Resumo:
The main objective of this paper is to study and evaluate beauty professionals purchase behavior of hair straightening products. The studied brand is Lothus, professional unit of Embelleze System. For such, conjoint analysis will be used, thus making possible to measure the relative importance of each one of the attributes evaluated for the hairdresser in the purchase decision process.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF