Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Título: MUSIC MARKETING: AN APPLICATION TO THE POSTO1 BAND
Autor(es): NARA BARRETO CAMPOS
Colaborador(es): MARIE AGNES CHAUVEL - Orientador
Catalogação: 27/AGO/2007 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10424@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10424@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10424
Resumo:
This paper proposes a marketing plan for an especific band, Posto1. This band is made up of six musicians that aim to create pop/rock music for the youth of Rio de Janeiro. This marketing plan is based on the analyses of the phonografic market, the bands possible target audience and the point of view of professionals who act in this market, besides widely spread out marketing concepts.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF