Título: | MUSIC MARKETING: AN APPLICATION TO THE POSTO1 BAND | ||||||||||||
Autor(es): |
NARA BARRETO CAMPOS |
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Colaborador(es): |
MARIE AGNES CHAUVEL - Orientador |
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Catalogação: | 27/AGO/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10424@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10424@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10424 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper proposes a marketing plan for an especific
band, Posto1. This band is
made up of six musicians that aim to create pop/rock music
for the youth of Rio de
Janeiro. This marketing plan is based on the analyses of
the phonografic market, the
bands possible target audience and the point of view of
professionals who act in this
market, besides widely spread out marketing concepts.
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