Título: | MARKETING PLAN BRASIL FEITO À MÃO | ||||||||||||
Autor(es): |
FLAVIA KUBOTTA RIBAS |
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Colaborador(es): |
LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES - Orientador |
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Catalogação: | 15/AGO/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10345@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10345@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10345 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work presents a complete Marketing Plan of Brasil
Feito à Mão for the period of January of 2006 the December
of 2008.
The content of this Marketing Plan presents a deep
knowledge of the environment, the market, the competitors,
the potentials and the limitations of the company, and the
competitive strategies adjusted to reach the company`s
objectives of marketing.
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