Título: | LIVRARIA DIRIGIDA: KNOWING THE PERCEPTION OF THE CUSTOMERS BY MEANS OF ONE USABILITY RESEARCH | ||||||||||||
Autor(es): |
FERNANDO RIBEIRO MARTINS |
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Colaborador(es): |
LUIZ PAULO MOREIRA LIMA - Orientador |
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Catalogação: | 13/AGO/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10327@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10327@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10327 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper can be summarized in the accomplishment of
research whose main objective age to in general know the
perception of the customers of the LIVRARIA DIRIGIDA in
relation to the current process of purchases and its
usability.
From the knowledge of these information, suggestions had
been generated to improve this process and, thus, to
increase the amount of vendas that they are carried
through by the site currently.
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