Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Título: THE MARKETING STRATEGIES IN A RETAIL STORE
Autor(es): ARIELLA DIWAN
Colaborador(es): LUIZ CARLOS GESUALDI JUNIOR - Orientador
Catalogação: 06/AGO/2007 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10250@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10250@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10250
Resumo:
The study is about the power of marketing strategies in a female clothes store to guarantee the greatest performance of business. Seeks to identify how the costumer profile is and also the perception that they have about the brand. By the end, making suggestions and recommendations for a new kind of business.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF