Título: | THE MARKETING STRATEGIES IN A RETAIL STORE | ||||||||||||
Autor(es): |
ARIELLA DIWAN |
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Colaborador(es): |
LUIZ CARLOS GESUALDI JUNIOR - Orientador |
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Catalogação: | 06/AGO/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10250@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10250@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10250 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The study is about the power of marketing strategies in a
female clothes store to guarantee the greatest performance
of business.
Seeks to identify how the costumer profile is and also the
perception that they have about the brand. By the end,
making suggestions and recommendations for a new kind
of business.
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