Título: | MARKETING PLAN AND BUSINESS: ANALYSIS OF COMPANY LIVIT | ||||||||||||
Autor(es): |
ANDRE DIAS MOREIRA PROL |
||||||||||||
Colaborador(es): |
FAVIO AKIYOSHI TODA - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 02/AGO/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10228@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10228@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10228 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
In this study it is approached evolution of the
administrative proceedings and the marketing. Through the
evolution of the marketing and the increasing
competitiveness it enters the companies the development of
the Plan of Marketing as necessary tool for the
survival of the market, analyzing the importance of the
marketing plan and businesses in the Livit company.
|
|||||||||||||
|