Título: | THE RELATIONAL TRIAD STUDENT- TUTOR-ADVISOR AND THE BUILDING OF AUTONOMY AND AUTHORSHIP IN THE DEVELOPMENT OF THE FINAL COURSE ASSIGNMENT IN DISTANCE EDUCATION | ||
Autor(es): |
KEITE SILVA DE MELO |
||
Orientador (es) : |
GILDA HELENA BERNARDINO DE CAMPOS |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN EDUCATION | ||
Área: | BRAZILIAN EDUCATION | ||
Banca: |
ROSALIA MARIA DUARTE - PUC-RIO MONICA RABELLO DE CASTRO - UNESA GILDA HELENA BERNARDINO DE CAMPOS - PUC-RIO MAGDA PISCHETOLA - PUC-RIO MARIA ELIZA MATTOSINHO BERNARDES - USP |
||
Vocabulário: | AUTHORSHIP AUTONOMY FINAL COURSE ASSIGNMENT HISTORICAL-CULTURAL APPROACH MEDIATION THEORETICAL THINKING |
||
Apresentação: | 25/FEV/2019 | ||
Aceitação: | 25/FEV/2019 | ||
Sistema de Biblioteca: | PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM | ||
Número de Chamada: |