Título: | LESSON PLANNING FOR WHOM?: REFLECTIONS ON THE INTERACTIONS AND CONTRIBUTIONS OF STUDENTS IN THE PLANNING OF REMOTE CLASSES DURING THE COVID-19 PANDEMIC | ||
Autor(es): |
ANA PAULA MARTINS DE MENESES |
||
Orientador (es) : |
INES KAYON DE MILLER |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN STUDIES IN LANGUAGE | ||
Área: | STUDIES OF LANGUAGE | ||
Banca: |
INES KAYON DE MILLER - PUC-RIO ISABEL CRISTINA RANGEL MORAES BEZERRA - UERJ ADRIANA NOGUEIRA ACCIOLY NOBREGA - PUC-RIO |
||
Vocabulário: | EVALUATION SYSTEM EXPLORATORY PRACTICE INDISCIPLINARY APPLIED LINGUISTICS LESSON PLANNING |
||
Apresentação: | 23/SET/2021 | ||
Aceitação: | 23/SET/2021 | ||
Sistema de Biblioteca: | PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM | ||
Número de Chamada: |