Título: | I NEVER THINK IT S ENOUGH THAT I KNOW: HOW ARE AND WHAT TEACHERS MAKE REFERENCE TO LITERACY? | ||
Autor(es): |
JANETE TEIXEIRA DE LYRA |
||
Orientador (es) : |
ZENA WINONA EISENBERG |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN EDUCATION | ||
Área: | WITHOUT SPECIFICATION | ||
Banca: |
ZENA WINONA EISENBERG - PUC-RIO MARIA INES GALVAO FLORES MARCONDES DE SOUZA - PUC-RIO MARIA CRISTINA MONTEIRO PEREIRA DE CARVALHO - PUC-RIO ARTUR GOMES DE MORAIS - UFPE VERA MARIA DE VASCONCELOS - UERJ |
||
Vocabulário: | GOOD TEACHERS SCHOOL EFFECT STUDENTS PERFORMANCE THE LEARNING OF READING AND WRITING |
||
Apresentação: | 14/ABR/2014 | ||
Aceitação: | 14/ABR/2014 |