Título: | YOU KNOW, I FELT LIKE I HAD BEEN TOTALLY TOSSED INTO THIS, WHAT AM I GOING TO DO HERE NOW, YOU KNOW?: THE ENGLISH LANGUAGE SCHOOLS AS (NON) PLACES INTERTWINED WITH EMOTIONS FOR TEACHERS FROM THE PERSPECTIVE OF THE APPRAISAL THEORY | ||
Autor(es): |
TERESA CRISTINA GOMES DE CARVALHO |
||
Orientador (es) : |
ADRIANA NOGUEIRA ACCIOLY NOBREGA |
||
Coorientador (es): |
ADRIANA RODRIGUES DE ABREU |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN STUDIES IN LANGUAGE | ||
Área: | STUDIES OF LANGUAGE | ||
Banca: |
TAMARA WAJNBERG - PUC-RIO INES KAYON DE MILLER - PUC-RIO ADRIANA NOGUEIRA ACCIOLY NOBREGA - PUC-RIO ADRIANA RODRIGUES DE ABREU - PUC-RIO JANAINA DA SILVA CARDOSO - UERJ |
||
Vocabulário: | EMOTION EVALUATION SYSTEM NONPLACE PLACE SYSTEMIC FUNCTIONAL LINGUISTICS |
||
Apresentação: | 15/ABR/2021 | ||
Aceitação: | 15/ABR/2021 | ||
Sistema de Biblioteca: | PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM | ||
Número de Chamada: |