Título: | CONFLICTS IN THE CO-CONSTRUCTION OF KNOWLEDGE BY A DEAF STUDENT OF THE FIRST SEGMENT OF ELEMENTARY SCHOOL IN INTERACTION IN THE ENGLISH CLASSES OF AN INCLUSIVE MUNICIPAL SCHOOL IN RIO DE JANEIRO | ||
Autor(es): |
ADRIANA BAPTISTA DE SOUZA |
||
Orientador (es) : |
MARIA DAS GRACAS DIAS PEREIRA |
||
Coorientador (es): |
ALINE NUNES DE SOUSA |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN STUDIES IN LANGUAGE | ||
Área: | STUDIES OF LANGUAGE | ||
Banca: |
MARIA DAS GRACAS DIAS PEREIRA - PUC-RIO LILIANA CABRAL BASTOS - PUC-RIO WILMA FAVORITO - INES CELESTE AZULAY KELMAN - UFRJ ALINE NUNES DE SOUSA - UFSC MARIA PAULA FROTA - AUTONOMIA |
||
Vocabulário: | CLASSROOM INTERACTION COCONSTRUCTION OF KNOWLEDGE ENGLISH FIRST SEGMENT OF ELEMENTARY SCHOOL LIBRAS PORTUGUESE PUBLIC SCHOOL SCHOOL INCLUSION OF THE DEAF |
||
Apresentação: | 27/SET/2019 | ||
Aceitação: | 27/SET/2019 | ||
Sistema de Biblioteca: | PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM | ||
Número de Chamada: |