Logo PUC-Rio Logo Maxwell
ETDs @PUC-Rio
Título: CONFLICTS IN THE CO-CONSTRUCTION OF KNOWLEDGE BY A DEAF STUDENT OF THE FIRST SEGMENT OF ELEMENTARY SCHOOL IN INTERACTION IN THE ENGLISH CLASSES OF AN INCLUSIVE MUNICIPAL SCHOOL IN RIO DE JANEIRO
Autor(es): ADRIANA BAPTISTA DE SOUZA
Orientador (es) : MARIA DAS GRACAS DIAS PEREIRA
Coorientador (es): ALINE NUNES DE SOUSA
Instituição: PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO
Programa: GRADUATE PROGRAM IN STUDIES IN LANGUAGE
Área: STUDIES OF LANGUAGE
Banca: MARIA DAS GRACAS DIAS PEREIRA - PUC-RIO
LILIANA CABRAL BASTOS - PUC-RIO
WILMA FAVORITO - INES
CELESTE AZULAY KELMAN - UFRJ
ALINE NUNES DE SOUSA - UFSC
MARIA PAULA FROTA - AUTONOMIA
Vocabulário: CLASSROOM INTERACTION
COCONSTRUCTION OF KNOWLEDGE
ENGLISH
FIRST SEGMENT OF ELEMENTARY SCHOOL
LIBRAS
PORTUGUESE
PUBLIC SCHOOL
SCHOOL INCLUSION OF THE DEAF
Apresentação: 27/SET/2019
Aceitação: 27/SET/2019
Sistema de Biblioteca: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM
Número de Chamada: