Título: | CONTRIBUTIONS OF THE LABORATORY OF MATHEMATICS EDUCATION TO THE INITIAL FORMATION OF TEACHERS: PRACTICAL KNOWLEDGE AND PROFESSIONAL FORMATION | ||
Autor(es): |
NATANAEL FREITAS CABRAL |
||
Orientador (es) : |
GILDA DE LA ROCQUE PALIS |
||
Coorientador (es): |
JOSE MOYSES ALVES |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN EDUCATION | ||
Área: | BRAZILIAN EDUCATION | ||
Banca: |
GILDA DE LA ROCQUE PALIS - PUC-RIO ISABEL ALICE OSWALD MONTEIRO LELIS - PUC-RIO JOÃO BOSCO PITOMBEIRA FERNANDES DE CARVALHO - PUC-RIO ANA TERESA DE CARVALHO CORREA DE OLIVEIRA - UFRJ PEDRO FRANCO DE SA - UEPA JOSE MOYSES ALVES - UFPA |
||
Vocabulário: | INITIAL EDUCATION LABORATORY OF MATHEMATICS EDUCATION PRACTICAL KNOWLEDGE PROFESSIONAL GRADUATION WORK IN COLLABORATION |
||
Apresentação: | 13/SET/2010 | ||
Aceitação: | 13/SET/2010 | ||
Sistema de Biblioteca: | PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM | ||
Número de Chamada: | 370 C117c |