Título: | THE TEACHERS TRAINING CONTRIBUTES TO INCREASE STUDENTS LEARNING?: A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHER QUALIFICATION AND THE PERFORMANCE OF STUDENTS IN ELEMENTARY SCHOOL | ||
Autor(es): |
NILMA SANTOS FONTANIVE |
||
Orientador (es) : |
FRANCISCO CRESO JUNQUEIRA FRANCO JUNIOR |
||
Coorientador (es): |
RUBEN KLEIN |
||
Instituição: | PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO | ||
Programa: | GRADUATE PROGRAM IN EDUCATION | ||
Área: | BRAZILIAN EDUCATION | ||
Banca: |
JOSE CARMELLO BRAZ CARVALHO - PUC-RIO ALICIA MARIA CATALANO DE BONAMINO - PUC-RIO FRANCISCO CRESO JUNQUEIRA FRANCO JUNIOR - PUC-RIO ANGELA CARRANCHO DA SILVA - UERJ NIGEL PELMA DE LRIGTHON BROOKE - UFMG RUBEN KLEIN - CESGRANRIO |
||
Vocabulário: | ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS FORMATION TEACHING PRACTICE |
||
Apresentação: | 28/AGO/2009 | ||
Aceitação: | 28/AGO/2009 | ||
Sistema de Biblioteca: | PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM | ||
Número de Chamada: | 370 F681c |