Logo PUC-Rio Logo Maxwell
ETDs @PUC-Rio
Título: THE TEACHERS TRAINING CONTRIBUTES TO INCREASE STUDENTS LEARNING?: A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHER QUALIFICATION AND THE PERFORMANCE OF STUDENTS IN ELEMENTARY SCHOOL
Autor(es): NILMA SANTOS FONTANIVE
Orientador (es) : FRANCISCO CRESO JUNQUEIRA FRANCO JUNIOR
Coorientador (es): RUBEN KLEIN
Instituição: PUC-RIO - PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO
Programa: GRADUATE PROGRAM IN EDUCATION
Área: BRAZILIAN EDUCATION
Banca: JOSE CARMELLO BRAZ CARVALHO - PUC-RIO
ALICIA MARIA CATALANO DE BONAMINO - PUC-RIO
FRANCISCO CRESO JUNQUEIRA FRANCO JUNIOR - PUC-RIO
ANGELA CARRANCHO DA SILVA - UERJ
NIGEL PELMA DE LRIGTHON BROOKE - UFMG
RUBEN KLEIN - CESGRANRIO
Vocabulário: ELEMENTARY SCHOOL
TEACHERS FORMATION
TEACHING PRACTICE
Apresentação: 28/AGO/2009
Aceitação: 28/AGO/2009
Sistema de Biblioteca: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO-SISTEMA PERGAMUM
Número de Chamada: 370 F681c