Título: | THE STUDY OF THE ALLEGIANCE IN THE MARKET OF PROVESORES | ||||||||||||
Autor: |
HENRIQUE FERNANDES CARVALHO |
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Colaborador(es): |
PAULO CESAR DE MENDONCA MOTTA - Orientador |
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Catalogação: | 02/OUT/2001 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | THESIS | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/ETDs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=1986&idi=1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/ETDs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=1986&idi=2 [es] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/ETDs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=1986&idi=4 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.1986 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The Brazilian market of access suppliers the InterNet has
presented a vertiginous growth since 1998 and this having
lived deeply one periodo of increasing concentracao. At a
moment where the dispute for the consumers this each
incited time more, the esforcos for manutencao of the base
of important customers if becomes tao how much those
destined the conquest of new consumers. In this context,
preocupacao with the allegiance of the usuarios of access
suppliers the InterNet acquires special relevancia. The
present study if propoe to investigate the difficulties
found in fidelizacao of the customers of access suppliers
and to analyze the type of allegiance shown for these,
using itself framework considered by Richard Oliver (1999)
as main referencia for classificacao of the allegiance.
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