Título: | COMMUNICATION IN ON-LINE SUPERMARKET GRAPHIC INTERFACE | |||||||
Autor: |
VERA ALICE REBELO VIANNA |
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Colaborador(es): |
VERA LUCIA MOREIRA DOS SANTOS NOJIMA - Orientador |
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Catalogação: | 15/MAR/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | THESIS | |||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/ETDs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7920&idi=1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/ETDs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7920&idi=2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7920 | |||||||
Resumo: | ||||||||
This study aims to show the importance of commnication
when designing websites for supermarkets that offer on-
line purchases and concentrates on the graphic interface,
mainly regarding the user interaction, intrinsically
connected to the use of signs.
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