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Título: MOBILE TELECOMMUNICATIONS: VALUE PERCEPTIONS ON SERVICES BUNDLING
Autor: VINICIUS VIDAL DE ALMEIDA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULO CESAR DE MENDONCA MOTTA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 6485
Catalogação:  20/05/2005 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  THESIS
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6485@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6485@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6485

Resumo:
The objective of this research is to understand how mbile phone operators can set their service bundling offers. An exploratory study, followed by a survey made through structured questionaries were done in order to evaluate the customers value perceptions. Value perceptions here is defined as the trade-off between the perceived benefits and the perceived sacrifice to obtain a given benefit. Although most of the times price is the sacrifice side on the perceived value relationship, the results show that on average the customers are willing to pay 50 percent more to have benefits that better fit and control their use standards.

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