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Coleção Digital

Avançada


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Título: INNOVATIVE PLANNING WITHIN AN E-COMMERCE COMPANY
Autor: MARIANA MARTINS ROSAS E SILVA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARIA ANGELA CAMPELO DE MELO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 6025
Catalogação:  09/03/2005 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  THESIS
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6025@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6025@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6025

Resumo:
The work aims to evaluate the relation between Innovatory Planning and an ecommerce company. Initially, the concepts of the innovation process are studied to enhance the understanding of ecommerce. Next, Innovatory Planning is presented and analyzed, thus disclosing the essential peculiarities of the sociotechnical approach and adaptive planning in its structure. In this stage, the principles of sustentability are presented and it is realized that, although not explicit in Innovatory Planning, they are important characteristics in an innovative company from the century XXI. Then, the analysis of the strategical planning in an e-commerce company, throughout its existence, makes it possible to comprehend the applicability of such concepts. Finally, presenting the choices made by the company, it is revealed that Innovatory Planning makes the organization able to reach the excellence in its area of performance, taking into consideration the sustentability principles.

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