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Título: THE EMPOWERMENT OF THE CORPO LIVRE: THE CHANGES IN THE FASHION INDUSTRY
Autor: JULIANA VAZ PACHECO J RODRIGUES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 53964
Catalogação:  29/07/2021 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=53964@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=53964@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.53964

Resumo:
This study seeks to understand how the digital influencers of the Corpo Livre movement have grown and gained visibility to the point of impacting the Brazilian women s fashion market, especially in its product and promotion. First a study of the themes that are related to the emergence of the movement was carried out to better understand its history and then a qualitative research with two different groups of interviewees, the first being formed by people who are impacted by the movement and the second by the influencers of Corpo Livre. Afterwards, the researches were analyzed relating the groups. As a conclusion, it was seen that the influencers of Corpo Livre really have power to impact people and that they were able to make changes in the fashion market in Brazil.

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