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Título: CONSUMER PERCEPTION OF THE COLLABORATIVE POTENTIAL IN THE FASHION SECTOR: CONCEPT, NEW TECHNOLOGIES, NEED FOR A SUSTAINABLE ECONOMY, NEW CONSUMER LOOK
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Autor: MARINA ALBUQUERQUE RODRIGUES

Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - Orientador
Número do Conteúdo: 52428
Catalogação:  28/04/2021 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL

Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=52428@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=52428@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.52428

Resumo:
The present study aimed to analyze the perception of consumers about the potential of collaborative consumption in the fashion sector and to identify the factors that influence consumers to choose this business model in the shared economy. To this end, a quantitative approach survey was conducted with consumers in the fashion sector in Rio de Janeiro. In the analysis of the responses obtained by the interviewees, factors were identified that answer the question of the study. Research on the topic is relevant, given the growing movement of consumer changes with a new look at consumption.

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