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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: THE PERCEPTION OF INFLUENCER MARKETING IN THE FASHION INDUSTRY
Autor: GABRIELA MOREIRA ROCHA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 52241
Catalogação:  16/04/2021 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=52241@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=52241@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.52241

Resumo:
The following study aims to understand the perception of Influencer Marketing in the fashion industry, specifically for the group of Instragram users in Brazil, from 20 to 29 years old. To this end, an exploratory research was realized through bibliographies and field researches, which, after being analyzed and compared allowed the comprehension of how the studied group sees the Influencer Marketing, how they behave before it, it s efficiency and the relationship between influencers and their followers.

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