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Título: HOW CONSUMERS OF THE FEMALE CLOTHING BRAND FARM PERCEIVE ITS CONTENT MARKETING
Autor: BRUNA MENDONCA SANTIAGO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  BARBARA PAGLIARI LEVY - ADVISOR
Nº do Conteudo: 51681
Catalogação:  04/03/2021 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=51681@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=51681@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.51681

Resumo:
The object of this study is to make an analysis on how consumers of the female clothing brand FARM perceive its content marketing and their perception towards this communication tool. Using bibliographic review, the point was studied and the referencial theory was compared with interviews information. The study shows what are the main tools used by FARM to set its content marketing, highlighting the blog Adoro!, its website, Instagram profile, Facebook and newsletters reports. The interviews brought a better vision on what are the perceptions of the consumers based on these channels. It is obserd that FARM s content marketing creates a competitive advantage to the brand, with some observations discussed in this study.

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