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Título: LOYALTY POSSIBILITIES IN THE MOBILE SERVICE
Autor: RODRIGO CAVALIERI DE SOUZA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULO CESAR DE MENDONCA MOTTA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 5125
Catalogação:  02/07/2004 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  THESIS
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=5125@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=5125@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.5125

Resumo:
This research identifies the atributes to promote customer loyalty for mobile operators, in order to help them in retain its actual and future customers. It accomplishes its goal through the conjoint analysis theory. The attributes and levels choice resulted from interviews made with mobile operators executives and mobile users. The conjoint stimuli were defined following the basic principle of fractional factorial design. The partial utilities of the attributes levels show that equipment design, coverage quality and monthly cost presented a high perception and relative importance, which in turn, are recommended for customer loyalty.

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