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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: THE IMPACT OF THE BRAND IN THE CONSUMER DECISION PROCESS: A SMARTPHONE INDUSTRY ASSESSMENT Autor: PEDRO HENRIQUE PAU BRASIL SALLES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 47620
Catalogação: 22/04/2020 Liberação: 22/04/2020 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47620@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47620@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.47620
Resumo:
Título: THE IMPACT OF THE BRAND IN THE CONSUMER DECISION PROCESS: A SMARTPHONE INDUSTRY ASSESSMENT Autor: PEDRO HENRIQUE PAU BRASIL SALLES
Nº do Conteudo: 47620
Catalogação: 22/04/2020 Liberação: 22/04/2020 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47620@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47620@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.47620
Resumo:
This paper was done with the objective of analyze the opinion of the consumers of the brands Apple, Samsung, Motorola and LG, in the smartphone industry, about the impact degree of the brand in their buying decision. Several theoretical approaches of the marketing area were explored to analyze the relevance of a lot of factors, as brand, brand equity, consumer behavior, perception, among others. To perform the analyze it was used a quantitative research in quiz format, using an adaptation of the multidimensional brand equity scale, developed by Yoo and Donthu (2001). The obtained results indicate the variations in the opinions of the respondents, depending of which smartphone brand they are clients, regarding the importance of the brand in the buying decision process.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |