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Título: CONSUMER ATTITUDE AND PERCEPTION OF PUBLIC-TARGETED BRAND POSITIONING LGBTQI +
Autor: MATHEUS BARBOSA RIBEIRO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  BARBARA PAGLIARI LEVY - ADVISOR
Nº do Conteudo: 47575
Catalogação:  20/04/2020 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47575@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47575@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.47575

Resumo:
The study aims to understand the attitude and perception of consumers who define their sexual orientation as lesbian, gay, bisexual, transgender / transgender, queer and intersex (LGBTQI +), about the positioning of brands that are developing cause marketing, with focus on the community. The main goal of the study is to focus on consumer interpretation of LGBTQI + marketing actions, especially the involvement of companies with the LGBTQI + Pride Parade in São Paulo, 2019.

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