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Título: A COMPARISON BETWEEN MATRIZ STORE AND FRANCHISE VIVO TELEFÔNICA
Autor: JOAO MARCO ADAO ANANIAS
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  VIVIAN PEUKER SARDON STEINHAUSER - ADVISOR
Nº do Conteudo: 47488
Catalogação:  16/04/2020 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47488@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47488@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.47488

Resumo:
This paper objective is to look into and identify divergences noticed by costumers about the quality of the services offered by the phone company Vivo, comparing a franchise to a matriz store, situated on the same region. For such, it has been done a work of observation and then interviews about the quality of the services were conducted with costumers who went to an original store and had previous experience in a franchise store. From the observations pointed and the reports of the interviewed, analysis and recommendations were made for the model of franchising of the studied brand, using the marketing mix of services as a parameter.

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