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Título: STUDY ABOUT THE VALUE OF BRAND OI FOR THE CUSTOMERS OF RIO DE JANEIRO
Autor: BIANCA PRADO GODOI
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 45873
Catalogação:  31/10/2019 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=45873@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=45873@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.45873

Resumo:
The work was done with the purpose of measuring the value of the Oi brand for the customers of Rio de Janeiro through Brand Equity. In order to assess the value of the Oi brand, a survey was conducted in the form of a questionnaire relating Brand Equity concepts to aspects of the company studied. We also studied concepts such as consumer behavior and service marketing and their relationship with brand loyalty.

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