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Título: BUYING CLOTHING ONLINE: THE RELATIONSHIP BETWEEN MOODS AND IMPULSIVE BUYING BEHAVIOR
Autor: RENATA FERREIRA MIGUEL
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULA CRISTINA DA CUNHA GOMES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 39697
Catalogação:  25/06/2019 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=39697@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=39697@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.39697

Resumo:
The present study aims to identify the correlations that the different states of mind (moods) establish with the impulsive buying behavior of clothing online, in addition to identify which are these specific moods. The research was conducted exclusively with individuals, residentes of Brazil, who have the habit of buying clothes and accessories online. A quantitative survey was then conducted through the Qualtrics online report and distributed by Instagram, Whatsapp and E-mail. From the obtained results, some strategies were pointed out so that the companies that aim to increase their maket share, achieve their goal through e-commerce.

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