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Título: INFLUENCING FACTORS ON VIDEO GAMES PURCHASE DECISION
Autor: OCTAVIO BOLOGNANI MACIEIRA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCELA MELO AMORIM - ADVISOR
Nº do Conteudo: 35663
Catalogação:  23/11/2018 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=35663@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=35663@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.35663

Resumo:
This study main goal was to understand the attributes about a video game that dictates the motivation to purchase or not the game through online survey which had a total of 112 answers. The video games market is still in expansion and the understanding of each attribute s importance may prove useful for new competitors in the market in order to have better accuracy for a grater chance of success.

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