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Título: THE PERCEPTION OF EXPERIENTIAL MARKETING IN THE ENTERTAINMENT MARKET BY THE FINAL CONSUMER
Autor: NITTER SANTOS NETO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 35628
Catalogação:  21/11/2018 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=35628@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=35628@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.35628

Resumo:
The entertainment market is a important growing sector in the brazilian economy. Despite all the opportunities created by the economic growth in this segment, companies and brands are finding some difficulties to stand out from the increase in competition. In this context, this study investigates through online questionnaires and exploratory study if the experience marketing actions promoted by brands within events and shows in Rio de Janeiro are in fact perceived by the final consumer.

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