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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: SATISFACTION SURVEY WITH CLIENTS OF A STATIONARY
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Autor: BERNARDO DE AZEVEDO LEAES

Colaborador(es):  HELENE BERTRAND - Orientador
Número do Conteúdo: 3252
Catalogação:  21/02/2003 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL

Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3252@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3252@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.3252

Resumo:
All the segments of the industry, including retail, must know the service customer s satisfaction. The company "Casa do Estudante", Niterói s traditional stationary, never received help from a consultant before. This work consists in a customer s satisfaction research, where attributes that influence the satisfaction before and during the purchase are analyzed, such as price, payment method, environment and employee s characteristics, so that the owners of this familiar company could have initial information to plan a marketing strategy. The results show that at some aspects, the company meets the expectation of the client or exceeds it and at other aspects, it could do better.

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