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Título: CHANGE MANAGEMENT IN A SERVICE COMPANY
Autor: DIANA MEIRA CHAVES BARBALHO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULO CESAR TEIXEIRA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 30913
Catalogação:  10/08/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30913@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30913@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.30913

Resumo:
The present study aims to identify the visions of employees and managers on the current management of change in Quality Accounting, using the model of Kotter (2013). Through the application of two surveys with closed questions, it was possible to identify those visions, perform an analysis and make comparisons between the two views. According to theoretical framework used, employees presented some flaws committed by their leaders. When comparing the two visions, it was noted that managers are not seeing the same flaws as employees.

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