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Título: PERCEPTIONS AND MOTIVATIONS FROM GOURMET HAMBURGUER CONSUMERS
Autor: CELINA MORALES GUIMARAES FERREIRA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  BARBARA PAGLIARI LEVY - ADVISOR
Nº do Conteudo: 30862
Catalogação:  07/08/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30862@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30862@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.30862

Resumo:
This study s objective is to identify perceptions and motivations from gourmet hamburguer consumers. For that, a literature revision was made with the pertinent theory for this study and also an exploratory research. The research was based on interviews with gourmet hamburger consumers. The results showed that motivations are very different from consumer to consumer, and the perceptions vary according to the price, quality and the food itself.

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