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Título: CONSUMER BEHAVIOR AND THE ATTRACTIVENESS OF MUSIC ALBUM COVERS
Autor: RENATO PENNA MAGOULAS BACHA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCUS WILCOX HEMAIS - ADVISOR
Nº do Conteudo: 30513
Catalogação:  12/07/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30513@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30513@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.30513

Resumo:
This study aims to identify and analyze the factor that lead consumers to buy music discs, only evaluating their covers. To understand this issue was held in-depth interviews with semi-structured, with 15 consumers. In order to understand this matter, subjects were analyzed as attitude, heuristics, perception and semiotics, and how these senses are perceived and evaluated for the impulse purchase of a music disc. With the survey results, was found what kind of cover most impacts the consumer and what would be the line bands needs to follow if they want to focus on their covers.

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