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Título: MOTIVATIONS FOR THE CONSUMPTION OF FAST FASHION: AN EXPLORATORY STUDY
Autor: MARIA EDUARDA TEIXEIRA LONDRES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  BARBARA PAGLIARI LEVY - ADVISOR
Nº do Conteudo: 30406
Catalogação:  29/06/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30406@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=30406@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.30406

Resumo:
This exploratory study aims to understand women s buying behavior regarding fast fashion brands. The objective was to investigate the perceptions and buying motivations in different aspects of the process. It was conducted 15 interviews with local consumers between 20 and 25 years old. Data was collected and analyzed separately, which allowed the development of analysis on some general patterns that are exalted in this type of consumer, such as key factors that are placed in evidence at the time of decision-making when shopping for fast fashion brands.

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