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Título: PEOPLE ARE GOING LESS TO THE MOVIES?: AN EXPLORATORY STUDY ON HOW NEW WAYS OF WATCHING MOVIES AFFECT THE GO TO THE MOVIES
Autor: CARLA BARBARA SOUSA DE MELO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULA CRISTINA DA CUNHA GOMES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 29078
Catalogação:  08/02/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29078@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29078@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.29078

Resumo:
The objective of this study was to identify how technological possibilities of accessing movies at home can affect the consumption of Brazilian cinema. The study seeks to understand Brazilian consumers of films in movie theaters, the film by digital piracy, pay-TV and the Netflix service identifying what are their needs, wants and preferences. In intention of better understand the most commonly used criteria for their choices. For it sought in the theoretical aspects related to the consumption behavior of these means.

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