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Título: THE IMPORTANCE OF MARKETING SERVICES IN THE POST-SALE SCENARIO: A CASE STUDY ON THE RIBEIRO TRANSPORT COMPANY
Autor: GABRIEL HENRIQUE DE SOUSA RIBEIRO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARINA DE CASTRO FRID - ADVISOR
Nº do Conteudo: 28624
Catalogação:  06/01/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=28624@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=28624@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28624

Resumo:
This study presents a contribution regarding after-sale marketing practices, and how important they are to form a loyal customer. In the first pages, we present how marketing services were originated, and then we discuss post-sale practices as well as customer loyalty. Then, definitions, strategies and service marketing benefits. A little further on, the importance of post-sale marketing services is presented, client expectations and satisfaction levels, customer perception, the influence of the post-sale practices in making a loyal customer, his/her concerns, as well as his/her reactions in the post-sale scenario. We will also present the most adequate practices in order to attain post-sale efficiency and its impact on loyalty, which is the main point in this paper. At last, the specific Ribeiro Transport Company case study.

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