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Coleção Digital

Avançada


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Título: SURVEY: RELATIONSHIP BETWEEN AUGMENTED REALITY AND ADVERTISING: AN ANALYSIS OF THE CURRENT STATE AND FUTURE PREDICTIONS
Autor: ANTONIO NASCIMENTO LUTFI
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ALBERTO BARBOSA RAPOSO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 20745
Catalogação:  27/11/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=20745@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=20745@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.20745

Resumo:
This paper presents an analysis of the current Augmented Reality applications in Advertising, its flaws, qualities and points to be improved; using advertising theorists as base for the evaluation. It takes the relationship between the two fields as an example of communication between the Academic Research field and Market.

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