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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: CONSUMERS IMPULSE TO BUY AND THEIR PERCEPTION THAT THEY ARE GETTING SOMETHING FOR FREE
Autor: CAMILA PONTE MESQUITA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19839
Catalogação:  09/07/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19839@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19839@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19839

Resumo:
This study intends to analyze how much the free word induces the consumers, if it coaxes them to buy more and how they realize this fact in their lives. The phenomenon for free will be described in general ways, using practical and explanatory examples in order to identify what is offered for free according to each type of free. The study is based in two specialist authors, scientific articles, websites and academic books about marketing concepts, strategies and for free cases. This study also has a data collected based in a research that was made in order to elucidate the theory and support understanding the theme, intending to clear up people s behavior when they find themselves in situations where the free is offered.

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