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Título: ANALYSIS OF THE ELEMENTS THAT INFLUENCE CONSUMERS WHEN CHOOSING A GAS STATION AND ALSO THE IMPORTANCE OF THE BRAND ON THEIR CHOICES
Autor: CAMILA CAVALCANTE PETTERLE
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - Orientador
Nº do Conteudo: 16072
Catalogação:  03/08/2010 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=16072@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=16072@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.16072

Resumo:
The main purpose of this study was to identify elements which influence oil product consumers when choosing a gas station and also if the brand is important in their decision-making process. Helped by a theoretical study and a field work, it was possible to figure data about consumers and also analyze their habits and behave. This study also allowed to have a general vision about the Brazilian oil product market and it’s current structure.

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