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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: THE INFLUENCE OF THE BRAND IN THE DECISION TO PURCHASE DRINKS SOYA: THE STRENGTH OF THE ATTRIBUTES THAT GO BEYOND PRODUCT Autor: JULIANA ZOMMER DE FIGUEIREDO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 13844
Catalogação: 08/07/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13844@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13844@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13844
Resumo:
Título: THE INFLUENCE OF THE BRAND IN THE DECISION TO PURCHASE DRINKS SOYA: THE STRENGTH OF THE ATTRIBUTES THAT GO BEYOND PRODUCT Autor: JULIANA ZOMMER DE FIGUEIREDO
Nº do Conteudo: 13844
Catalogação: 08/07/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13844@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13844@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13844
Resumo:
The objective of this study is to discuss brand management as a strategic
tool and a competitive factor among the companies. This project intends to claim
the importance of granting products extrinsic advantages, disclosing the factors
considered by consumers as positive characteristics of the product and marketing
strategies so as to outdo consumption expectations. This abstract has used the
increasing soya drink market and Unilever’s brand, AdeS in particular, a pioneer
in the segment and a ranking leader for 12 years with the aim of illustrating the
concepts. The objective of the use of this brand is to understand how the
consumer makes his/her choice at the moment of purchase. Being it for its taste,
a significantly important reason for a food product, or by means of original
characteristics of an efficient brand management, applied by Unilever to support
the AdeS brand in the market and keep it in the consumer’s mind thus creating
strong ties that will bring about a positive effect at the moment of purchase.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |
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