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Avançada


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Título: THE STUDY OF THE CUSTOMER BEHAVIOR AT UBS AND UBS PACUTAL AND ITS BENEFITS FOR LONG TERM STRATEGIC PLANNING
Autor: LUIZA NOLASCO VIEIRA DE CASTRO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - Orientador
Nº do Conteudo: 12312
Catalogação:  07/10/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12312@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12312@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12312

Resumo:
This paper intends to study the profound theories of the Consumer Behavior and Marketing Services, more specifically in the financial services segment. At a time where two of Brazil's main financial institutions merge, of whom we can find huge cultural differences, it is especially important to analyze their client base in order to guarantee a better service and live up to the markets expectations. This should help this new institution to hang on to their clients and eventually increase market share. Using as a starting point UBS's acquisition of Pactual in 2006, this paper intends to study both institutions clients profile and behavior in order to understand their needs and expectations. In doing this, I was able to obtain significant results about the differences and similarities of the clients, thereby generating solutions to satisfy them.

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