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Título: MANAGEMENT NEGOTIATION: THE PRUCHASING PROCESS OF RADIO FREQUENCY ANTENNAS FOR THE CELULAR COMPANY CLARO
Autor: LUIZ FILIPE COUTO GUIMARAES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ANA HELOISA DA COSTA LEMOS - ADVISOR
Nº do Conteudo: 10858
Catalogação:  22/11/2007 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=10858@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=10858@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10858

Resumo:
This paper presents the case of purchasing of radio frequency antennas for the net optimization for the cellular company Claro. This project analyses the process of negotiation and purchase of 9.800 radio frequency antennas. The study considers the analysis of different strategies of management negotiation adopted by the company and identifies its errors and rightness in the process. The case had as base the theories of negotiation of Fisher & Ury, Sparks, Martinelli & Almeida, Lewicki, Gibbons & McGovern, Acuff and Cohen and which of these theories presented the best result in the process.

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