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Coleção Digital

Avançada


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Título: THE CONSUMPTION OF PHOTOGRAPHY: MARKETING STRATEGIES FOR THE LOW INCOME CONSUMERS
Autor: LUIZA SICUPIRA MALBURG
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULO CESAR DE MENDONCA MOTTA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 10395
Catalogação:  21/08/2007 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=10395@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=10395@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10395

Resumo:
This research objective is to elaborate propositions about the behaviour of low income consumers in order to better understand their consumption of the nonprofessional photography. In addition it examines how companies of this industry face this phenomenon from the marketing strategy`s point of view. This research addresses these issues by way of personal interviews and by observation of pictures taken by low income consumers. As a conclusion it suggests 5 propositions to be implemented by companies of the industry to succeed in their marketing strategies.

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