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Título: THE INFLUENCE OF THE QUALITY SATISFACTION RESEARCH IN THE MANAGERIAL ACTIONS OF THE COMPANY: THE CASE OF CAESAR PARK IPANEMA HOTEL
Autor: CAMILA DE CALDAS MUNOZ
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  CLAUDIA DUARTE SOARES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 7767
Catalogação:  14/02/2006 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7767@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7767@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7767

Resumo:
This report presents a study on the Ipanema Caesar Park Hotel which goal was to analyze and to comprehend the quality of the rendered services portrayed through the guests satisfaction research in which scheme influences in the managerial actions of the company. For that, we analyze important dots as the characteristics of services, the administration geared to services, and the quality of competitive strategies and models related. The current base work data was collected through informal interviews, bibliographical and documental research plus the in-locum author s observations. Additionally, there were chosen some line of thoughts of selected particular authors considered most adequate, herein. The analysis of the current procedures adopted by the hotel administration made them to realize the need of communication between the company and customer and the upcoming new suggestions.

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