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Título: THE OMNICHANNEL EXPERIENCE ADDOPTED BY BRAZILIAN FASHION RETAIL BRANDS: A STUDY ABOUT CONSUMERS PERCEPTION IN THEIR BUYING JOURNEY PROCESS
Autor: NATASHA COSTA TOMAZ FERNANDES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULA CRISTINA DA CUNHA GOMES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 46328
Catalogação:  11/12/2019 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=46328@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=46328@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.46328

Resumo:
The presented study intends to analize how the omnichannel strategy adopted by fashion retail brazilian brands is perceived by women consumers. For a more direct analysis, the author has chosen the retailer AMARO as a multichannel brand for a more profund research, looking to understand customers experience on the different touch points offered by the brand, and learning how customers classify their interaction on the brand s channels during their buying journey. A quantitative research was made to evaluate the points that are more sensitive for consumers during their interaction with omnichannel brands, also trying to comprehend the online x offline integration and, at the end, analyzing what consumers lists as strengths and weeks on their interaction with AMARO.

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