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Título: PERSONAL BRANDING: CELEBRITIES TURNING THEMSELVES IN SUCCESSFUL BRANDS: KADASHIAN FAMILY
Autor: MARIA EDUARDA PEREIRA LIMA MARINS
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  VIVIAN PEUKER SARDON STEINHAUSER - ADVISOR
Nº do Conteudo: 37943
Catalogação:  09/05/2019 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=37943@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=37943@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.37943

Resumo:
Celebrities are an essential part of today s culture more and with the advent of social media are a increasingly part of the routine of their consumers. Besides that, the new media of the digital era and the highly competitive market scenario increase the need for brands to differentiate themselves and stand out in the minds of their audience. In this context, this study investigates the use of personal branding by celebrities to build and manage their personal brands, especially in the face of new ways of communicating. For this it explores concepts of branding, personal branding, brand, celebrity, digital age, social media and examines the Kardashian family case study.

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