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Título: THE FACTORS INFLUENCING THE DECISION-MAKING PROCESS OF THE CONSUMERS OF HANDMADE BEERS
Autor: GLEIDSON RODRIGUES DA SILVA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 33539
Catalogação:  09/04/2018 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=33539@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=33539@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33539

Resumo:
This work aims to understand what are the main elements considered by the consumers of artisanal beers during the purchase decision making process, increasing the understanding about the perception of this market segment, enabling the improvement of the communication of artisanal breweries with their public-target. For this, an exploratory research step was used with market entrepreneurs, bibliographical references and a questionnaire with consumers and non-consumers of artisanal beers in the state of Rio de Janeiro. Thus, enabling an improvement in the communication of the producers with the consumer market of artisan beers, encouraging the application of resources in factors with the greatest impact on consumption.

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