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Avançada


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Título: THE RELATIONSHIP BETWEEN BRANDS AND MULTI-BRAND: A CASE STUDY OF THE COMPANY CORPOREUM
Autor: PAULA LESSA DE ALMEIDA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULA CRISTINA DA CUNHA GOMES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 28524
Catalogação:  23/12/2016 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=28524@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=28524@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28524

Resumo:
This work aims to assist companies that have the intention of joining the multibrand womenswear market, to understand more about the relationship between supplier brands and multibrand stores , there by facilitating their decision of whether to invest in the sector. The study is based on a case study of the Corporeu s company, brand that provides for more than three hundred Brazilians multibrands. The author presents in this work , the implications of the relationship between suppliers and multibrand stores , brand management analyzes made by Corporeum and their marketing strategies and management used to strengthen the relationship with its multibrand customers.

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