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Título: THE CO-BRANDING BETWEEN FAST FASHION RETAILS AND RENOWNED DESIGNERS IN THE VISION OF FASHION BLOGS
Autor: LUCIANA CHALITA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULA CRISTINA DA CUNHA GOMES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 26765
Catalogação:  05/07/2016 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=26765@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=26765@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.26765

Resumo:
A tool that has been widely used by fast fashion retails to bring new products to consumers and circumvent the strong competition in the marker are the alliances with established designers. This study aims to analyze the impact of two actions of co-branding between the retail C&A and designers trough the vision of a specific audience. Therefore, a research on the internet monitoring posts and comments of fifteen fashion blogs about the partnerships. Among the results achieved with the adoption of this strategy stand out the access to new audiences, market differentiation, added value brand and confusion in consumer s mind.

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